Boštjan je tiskar z veliko začetnico,
ki se je že v mladosti zatrapal najprej v tiskarske stroje (in stroje na splošno, tudi kak motor je vmes, recimo), nato pa v vsak piksel in odtenek njegovega poklica, ki je bil, ko je on začel, mešanica kreativnosti in kirurške tehnične natančnosti. Tiskar je bil eno s strojem – zadolžen za vsak korak v nastajanju tiskovine, velikokrat tudi v samem dizajnu. Če je bil tiskar dober, so mu naročniki zaupali na vsakem koraku. No, če je bil naročnik slučajno kakšen preveč predrzen prijatelj, ki se je rad hvalil s posteljnimi vragolijami, se mu je lahko zgodilo, da je na svoji vizitki recimo odkril natisnjeno glavico Playboyevega zajčka ter naziv poklicni ljubimec. In če je bil ta prijatelj še malo bolj žurerskega tipa, so te vizitke po recimo prekrokani noči odskakljale do kakšne napačne osebe, recimo očeta, ki je bil v tistih časih na visokem mestu v neki politični organizaciji, in zajček je posledično kar konkretno dobil po ušeskih.
Na začetku Boštjanove poti je bilo teh hecov precej manj, bilo je predvsem ogromno dela, najprej v kartonažni, kjer je postal najmlajši vodja oddelka. Kljub mladosti ni popuščal določenim zaposlenim, ki so namesto v papir raje gledali v dno kozarčka, zato se je tega dela naveličal in odšel novim izzivom nasproti v Tiskarno Ljubljana, kjer pa je bilo napredovanje po dobrem starem sistemu starejši, ne boljši, zato je s slovesom enega najboljših tiskarjev v Ljubljani dobil službo v privatni tiskarni. Izjemno hitro je napredoval, a ko se je postavil na stran knjigoveških delavk, ko so prosile za višjo plačo, je v zameno on dobil nižjo, zato mu je počil film in šel je na svoje ter kupil prvo mašino. Sicer je bila brez nujno potrebnih tiskarskih valjev, a kmalu jih je kupil v baru Vrhničan, kjer si takrat dobil vse, recimo okusen špricar, dišečo kavo, pa tudi valje, kako zanimivo, ravno tiste manjkajoče. Prvi prostor je bila klasična mamina garaža, iz katere so prihajale take mojstrovine kot hipijevsko kodrlajsasti plakati za surferje, ki so bili zaradi Boštjanovega načina mešanje barve pravi hit. Takrat je bil občutek izjemno pomemben – šele ko si nanesel zadnjo, črno barvo, si lahko videl rezultat in če si kaj zafušal, je bilo takrat že prepozno – in ravno zaradi izjemnega občutka je bil Boštjan tako zaželen tiskar.